I sidste uge var hele partner-teamet til E-handelskonference 2022 i Øksnehallen. E-handelskonferencen er et ekstremt vigtigt forum for at fremme dansk e-handel og med en erklæret mission om at skulle tage en større rolle i “Ecommerce Danmark”, så skal vi selvfølgelig også støtte op om så vigtigt et event.
Men vi deltog i lige så høj grad for at komme ud og tale med både nuværende og potentielle samarbejdspartnere, om de udfordringer, trends og muligheder, som dansk e-handel står over for i den kommende tid.
VÆKSTEN ER UDFORDRET
MEN DER ER MULIGHEDER
”Det er tydligt at mærke, at vi står midt i en tid, hvor mange webshops står med udfordringer i forhold til tracking, stigende produktionspriser og et faldende forbrug hos kunderne – men det er lige så tydeligt at mærke, at det er i modvind, at nye kreative løsninger vinder frem, og at der trods udfordringerne er optimisme at spore.”
Morten Bjørn Mortensen, Kommerciel Direktør
E-HANDELS UDFORDRINGER OG TRENDS I 2022
Noget af det unikke ved E-handelskonferencen er, at rammerne bliver sat for, at samarbejdspartnere og kunder kan mødes i øjenhøjde og diskutere, hvordan vi sammen kan løse fremtidens e-commerce udfordringer.
De udfordringer, der gik igen blandt de deltagende i år, var:
Tracking af performance
Stigende udgifter til fragt og produktion
Faldende forbrug
Tingene hænger jo meget godt sammen, og det er også derfor, at vi for tiden arbejder i døgndrift på at lancere den nyeste version af Ønskeskyens partnerunivers, hvor det bliver endnu nemmere at nå ud til nye kunder (baseret på deres ønskedata), tracke performance af din markedsføring og øge din konvertering i webshoppen ved hjælp af Ønskeknappen – og en masse andre fede nye features.
Alt i alt bliver det nemmere at tiltrække og fastholde potentielle kunder i dit univers – på tværs af hele kunderejsen. Vil du høre mere om, hvordan Ønskeskyens nye partnerplatform kan hjælpe din webshop?