Med relevant indhold og engagerende videoer har GoWish rundet 1.000.000.000 annoncevisninger, millioner af app-installationer gennem TikTok og tusindvis af nye følgere på det sociale medie.
TikTok har netop udgivet et casestudie om GoWish’s præstation på det sociale medie efter vores strategiske kampagner i løbet af 2023. Siden vores internationale lancering af Ønskeskyen sidste år under navnet GoWish har vi gået målrettet efter øget synlighed i udlandet, flere app-installationer og højt brugerengagement.
Nu taler resultaterne i TikToks case om GoWish for sig selv.
Vores kampagner på TikTok har nemlig bidraget med hele 1,3 millioner nye downloads af GoWish,
1 milliard visninger af TikTok-annoncer og 180.000 nye følgere på vores GoWish-TikTok.
Med en klar annoncestrategi, løbende test, virkelige brugerhistorier og inddragelse af populære produkter har vi med GoWish formået at skabe relaterbart og underholdende indhold på TikTok, der øjensynligt har resoneret godt med vores målgruppe.
Vores succesfulde kampagner på TikTok har også vist sig i amerikanske App Store-lister over mest populære apps. GoWish har ligget nummer 1. indenfor livsstilskategorien og nummer 9. på listen over mest populære gratis apps.
Du kan læse mere om resultaterne af vores annoncestrategi på TikTok lige her:
Ønsker du at se, hvordan du med et partnerskab hos Ønskeskyen kan vækste din webshop? Udfyld formularen, så kontakter partner-teamet dig inden for to hverdage.