2024 har været fyldt med milepæle – fra nye funktioner og spændende partnerskaber til en markant stigning i vores brugerbase. Med året på hæld ser vi tilbage på de højdepunkter, som har været med til at forme 2024.
I løbet af hele året har vi introduceret en række nye funktioner, der har gjort det endnu nemmere for brugerne at oprette, dele og finde ønsker. Blandt de mest markante opdateringer i Ønskeskyen/GoWish-appen finder vi:
“Vi har virkelig arbejdet på at optimere brugeroplevelsen i løbet af 2024, og de nye funktioner har gjort det lettere for vores brugere at få mest muligt ud af Ønskeskyen/GoWish. Vi er utrolig stolte af de resultater, vi har opnået, og glæder os til at tage næste skridt i 2025 og fortsætte med at tilbyde vores brugere en inspirerende platform,” siger CEO Casper Ravn-Sørensen.
2024 har været et år med markant vækst, både i Danmark og internationalt. Alene i november fik vi 1.544.492 nye brugere, og på verdensplan har vi med årets udgang nået knap 10 millioner brugere.
Selvom vores svenske og norske naboer i den grad har taget Ønskeskyen/GoWish til sig, er væksten ikke kun begrænset til Norden – vi ser også en stor stigning i brugere i USA, Storbritannien og flere andre internationale markeder:
“Vi er enormt glade for den globale opbakning, vi har fået i år. Det er fantastisk at se, hvordan Ønskeskyen og GoWish er blevet et populært valg verden over. Vores app har fået en stor plads i brugernes liv, og det ser ud til, at vi kun lige er begyndt,” siger Casper Ravn-Sørensen.
Den øgede aktivitet på Ønskeskyen/GoWish har ikke kun betydet flere brugere, men også en markant vækst i den handel, der genereres via platformen. I 2024 har vi set rekordhøje antal klik til webshops, og vi har registreret en stigning i den gennemsnitlige basket size.
Vi har samtidig indgået flere nye partnerskaber med både danske og internationale webshops, hvilket giver vores brugere endnu flere og bedre valgmuligheder, når de leder efter inspiration og opretter deres ønsker og ønskelister.
“Vi står stærkere end nogensinde og er blevet eksperter i at skabe, formidle og iscenesætte produkter der, hvor det giver mening. Med en langt mere brugervenlig platform har vi sat nye standarder for, hvordan vi leverer målbare resultater og værdi til både vores brugere og samarbejdspartnere,” siger Morten Bjørn Mortensen, kommerciel direktør i Ønskeskyen, og henviser blandt andet til succesen med at drive trafik til vores partnere via funktioner som produktmatch, “tilbage på lager”- og “pricedrop”-notifikationer, relaterede produkter og Gavegeneratoren.
Kombinationen af stærke funktioner og brugerfokus har vakt stor interesse fra både danske og internationale webshops, som ser et potentiale i at samarbejde med Ønskeskyen/GoWish.
“Det er en spændende udvikling, og vi ser frem til at tage næste skridt med nye partnere og endnu flere innovative løsninger, der skaber værdi for både brugere og webshops,” afslutter Morten Bjørn Mortensen.
Ønsker du at se, hvordan du med et partnerskab hos Ønskeskyen kan vækste din webshop?
Udfyld formularen, så kontakter partner-teamet dig inden for to hverdage.