Mads Kragh, indehaver af Headz Up
Baggrund for samarbejdet
Headz Up blev lanceret som et brand med en mission om at levere moderne og funktionelle caps til modebevidste kunder med fokus på kvalitet, komfort og design.
Da Headz Up begyndte samarbejdet med Ønskeskyen for to år siden, var målet klart: at øge synligheden, skabe flere ønsker og konvertere disse til salg. Samarbejdet har siden været en væsentlig del af brandets vækststrategi og har bidraget til at cementere Headz Up som en spiller i modebranchen.
Udfordringen: At styrke et brands position i en konkurrencepræget branche
Headz Up stod overfor flere centrale udfordringer, som mange brands i modebranchen oplever:
Mads Kragh, indehaver af Headz Up, havde visionen om at gøre brandet til det foretrukne valg for caps, samtidig med at det var tilgængeligt for en bred målgruppe.
Løsningen: Et samarbejde med Ønskeskyen
Fra dag ét blev Ønskeskyen en central del af Headz Ups strategi for at overvinde udfordringerne og opnå vækst. Samarbejdet har haft flere afgørende elementer:
Resultater ud over forventingerne
Samarbejdet mellem Headz Up og Ønskeskyen har skabt stærke resultater, som har overgået forventningerne:
Ejeren af Headz Up reflekterer over samarbejdet
Ønsker du at se, hvordan du med et partnerskab hos Ønskeskyen kan vækste din webshop?
Udfyld formularen, så kontakter partner-teamet dig inden for to hverdage.